Legyél te is magabiztos szülő

Gyermekpszichológus BLOG

Ilyen volt 2019 a Gyermekpszichológus BLOG-on

2019. december 31. - Gyermekpszichológus

2019 utolsó blogbejegyzéseként ezúttal egy rövid évértékelést osztanék meg az olvasókkal.

img_20191230_222203_123.jpg

Nekem ez az év elsősorban az anyaságról szólt, hiszen 2018 év végén született meg második gyermekünk. Szabadidőmben, hobbiként foglalkoztam a szakmámmal. Hálás vagyok, hogy a munka ez esetben kikapcsol.

Februárban kezdtem el komolyabban foglalkozni a blog Instagram oldalával, aminek mostanra 1400 követője lett. A Facebook oldalt 25 ezren lájkolják és decemberre a zárt csoport is 3000 főre duzzadt. 

A médiában is találkozhattatok velem jópár alkalommal, A Bors Magazinnak és a Blikknek rendszeresen nyilatkozom. De néhány RTL Híradóban is feltűntem az évben. Forgattam a Magellánnak és a Fókusznak. Valamint a Nők Lapja Psziché összefoglaló kiadványában is megjelent a cikkem. Több Babaszoba cikkben szerepeltem szakértőként. Év végén pedig már egy-egy előadást is vállaltam.

2020-ban fokozatosan tudok majd egyre több munkát vállalni. Kezdetnek januártól néhány órában online konzultációra jelentkezhettek. A rendelés részleteit itt olvashatjátok.

 

Tartsatok velem 2020-ban is! Boldog Új Évet kívánok minden kedves Olvasónak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekpszichologus.blog.hu/api/trackback/id/tr7715374472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása